(0xE8000065)Error ေျဖရွင္းနည္းမ်ား
၁) ပထမ ေျဖရွင္းနည္းတစ္ခု ကေတာ့ ရိုးရိုးေလးပါ USB Cord ကို ေျပာင္းၿပီးသုံးၾကည့္ပါ။
၂) ဒုတိယနည္း ကေတာ့ ျဖစ္နိုင္ေျခရွိပါတယ္ iPhone ကို PC ႏွင့္ခ်ိပ္ဆက္ထားပါ Error message ေပၚလာေပမယ့္ ဒီအတိုင္း ခ်ိပ္ထားၿပီး iPhone ကို Power OFF ေပးလိုက္ပါ။ ၁၀စကၠန္ ့ေလာက္ၾကာမွ Power ON ေပးလိုက္ပါ (သတိထားရမွာ ကေတာ့ PC ႏွင့္ iPhone ကို ေတာက္ေလၽွာက္ခ်ိပ္ထားေပးဖို ့ပါ) အခ်ိဳ ့လူေတြ အတြက္ ဒီနည္းက အဆင္ေျပပါတယ္။
၃) တတိယနည္း ကေတာ့ iTune Uninstall လုပ္ၿပီး မွ အစ/အဆုံး ျပန္ INSTALL လုပ္ေပးလိုက္ပါ
Programs ေတြကို UNINSTALL လုပ္ရမယ့္ပုံစံ အဆင့္ဆင့္ကေတာ့
Use the Control Panel to uninstall iTunes and related software components in the following order:
1. iTunes
2. QuickTime
3. Apple Software Update
4. Apple Mobile Device Support
5. Bonjour
6. Apple Application Support
** ဒီနည္းနဲ ့ ကၽြန္ေတာ္ အဆင္ေျပသြားခဲ့တာပါ...
၄) စတုထၱနည္း ကေတာ့ Apple Device Setting ကို Administrator mode ေျပာင္းေပးျခင္းပါ..
Task Manager window ေပၚရန္ ကီးဘုတ္မွ (Ctrl+Alt+Del) ႏွိပ္ပါ Process tab ရဲ ့ ေအာက္နားက "Show processes from all users" ကိုႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ။
ၿပီးရင္ "AppleMobileDeviceService.exe" ကိုရွာပါ ေတြ ့ရင္ Right Click ႏွိပ္ၿပီး "Properties" ကိုေရြးပါ Box ေပၚလာလၽွင္ “Compatibility” tab ထဲမွာ "Run this program in compatibility mode for" ကို အမွန္ျဖစ္ေရြးေပးလိုက္ၿပီး "Vista SP2" ကိုေရြးၿပီး ေအာက္ဆုံးက "Run this program as an administrator" ကို အမွန္ျဖစ္ေရြးေပးလိုက္ပါ...
မွတ္ခ်က္။ ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ "Vista SP2" ဆိုတာကို ရွာမေတြ ့ပါဘူး
အထက္ပါ နည္းလမ္းမ်ားမွ တစ္ခုခုႏွင့္ အဆင္ေျပနိုင္ၾကပါေစ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ တတိယနည္းနဲ ့ အဆင္ေျပသြား ပါတယ္...
0 comments:
Post a Comment